Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
5 sposobów na przy...
Robert De Niro otw...
Zarządzanie restau...
LA LISTE 2019
Woda jak wino, czy...
MAKRO Polska wspie...
Najnowsze trendy w...
Nowy dyrektor Hote...
Kocioł warzelny ME...
Wojciech Harapkiew...
Nowe warsztaty kul...
MAKRO Polska konty...
Już 200 produktów ...
MAKRO Polska z&nbs...
Zostań dystrybutor...
Niewykorzystane je...
Dziczyzna w MAKRO ...
70 lat Winterhalte...
Poland 100 Best Re...
Selgros Cash&Carry...
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
Smoker
Chef Mate
Grill Kamado
Gastromix
Naczynia Polska
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Elmak
Hello Coffee
Fanex
Sokołów
Nektar Natura
Uzdrowisko Wysowa S.A....
Barry Callebaut
Lemonia
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Informacje biznesowe
5 sposobów na przyciągniecie gości hotelowych


W każdym hotelu nadchodzi czas, kiedy część pokoi świeci pustkami, a właściciel nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje. Przyczyny tej sytuacji mogą być różne, od personelu, poprzez szczegółową ofertę hotelu, aż po jego kuchnię. Warto jednak poznać 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie zainteresowania swoją ofertą.
 
Po pierwsze wizerunek
 
Każdy szanujący się hotel, powinien dbać o własny wizerunek. Pod tym pojęciem kryje się naprawdę wiele rzeczy, ale warto zastanowić się nad tym, jak jest odbierany Twój hotel przez gości. Dbając o dobry wizerunek powinniśmy zainwestować w przyjemną dla oka stronę internetową, adekwatną do ofert hotelu. Częstokroć jakość zastanych tam zdjęć i materiałów informacyjnych decyduje o wyborze bądź rezygnacji z hotelu. Nie mniej ważne jest tworzenie pozytywnego wizerunku hotelu, wśród przebywających w nim gości co z pewnością przełoży się w przyszłości na ich powrót w to miejsce lub polecenie miejsca znajomym. Warto zatem miło zaskoczyć gości jakąś drobną niespodzianką, nienaganną obsługą i wykazaniem zainteresowania. Wszak każdy lubi się poczuć wyjątkowy i doceniany.
 
 
Konkurencyjność, czyli cennik
 
O konkurencyjności można napisać całe elaboraty. Niemniej jednak ostatecznie, to cena jest decydującym czynnikiem przy wyborze hotelowych usług. Jeżeli w pobliżu znajduje się hotel o takim samym lub zbliżonym standardzie, a jego ceny różnią się od Twoich na jego korzyść, to przegrywasz na starcie. Dlatego rozpoznanie rynku i konkurencji jest jednym z kluczowych elementów przyciągania klientów.
 
 
Wyposażenie i dbałość o szczegóły
 
Wymagający gość, to na dzień dzisiejszy chleb powszedni. Hotel powinien być więc przygotowany na różne, nawet nieco zawyżone wymagania, oferując swoim gościom wszystko czego potrzebują. Odpowiednie wyposażenie hotelu zapewnia poczucie swobody i wygody. W tym aspekcie ważne są szczegóły. Odpowiednio dobrane meble, artystycznie ułożone ręczniki, pościel czy obrusy, jakość sprzętu audiowizualnego, czy sprzętu AGD, to aspekty, które docenią przebywający goście.
 
Cisza i spokój
 
Aspektem, który często przeszkadza w wypoczynku gościom hotelowym jest otaczają nas hałas. Najtrudniej jest się z nim zmierzyć obiektom położonym w centrum miast wśród głośnych ulic. Dlatego warto już na etapie inwestycji i budowy budynku zadbać o dźwiękoszczelne okna najwyższej jakości. Z drugiej strony możemy pomyśleć o tkaninach akustycznych w postaci dźwiękoszczelnych zasłon.
 
 
Promocje i zniżki
 
Oferta promocyjnych pobytów, okresowych zniżek, to w chwili obecnej standard. Jeśli jeszcze nie masz w swojej propozycji hotelowej odpowiednio skomponowanych promocji i bonifikat, czym prędzej przemyśl zagadnienie i wprowadź je do swojego hotelu. Nie oznacza to, że cały czas mają obwiązywać ceny rabatowe, ale drobne, okazjonalne zniżki wpłyną pozytywnie na zapełnienie kalendarza rezerwacji.
 
 
Reklama dźwignią handlu
 
Marketing i dobra reklama, to nieodzowny element działalności hotelu, przybierający przeróżne formy. Najwięcej osób zainteresowanych pobytem w hotelu szuka informacji w sieci. Stąd inwestycja w optymalizację i pozycjonowanie strony internetowej, to pierwszy krok na drodze do zainteresowania hotelem. W tym miejscu równie ważny jest przejrzysty i rozbudowany system rezerwacji dostępny 24h na dobę, gdzie klient uzyska wszelkie niezbędne informacje takie jak cena, promocje, dostępne terminy itp. Strona internetowa musi być również dostosowana do przeglądania przez urządzenia mobilne. Brak takiej możliwości, to z całą pewnością utrata potencjalnych gości. Równie ważny jest ciągły kontakt z klientem na różnych płaszczyznach - telefonicznej, poprzez e-mail ale także w portalach społecznościowych. W erze wirtualnego świata nie zapominajmy jednak o reklamie szeptanej. Zadowoleni goście na pewno zarekomendują nasz hotel, nie tylko osobiście wśród znajomych, ale również wystawiając nam pozytywną opinię w sieci. Dlatego traktujmy tę drogę reklamy równie poważnie.
 
Przedstawione powyżej sposoby to nie jest, rzecz jasna złoty środek na rozwiązanie wszystkich problemów, jednakże mogą ożywić zainteresowanie hotelem, a także co ważniejsze, pomóc zrozumieć popełniane błędy.
Więcej informacji na www.grupatekstylna.pl
Polska Grupa Tekstylna Sp. z o. o.
Profesjonalne Tekstylia Hotelowe

ul. Kolberga 48d
44-100 Gliwice
tel.: 32 420 27 90
tel.: 506 173 897
e-mail: biuro@grupatekstylna.pl
www.grupatekstylna.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robot - Coupe Robvita Rational Smoker Chef Mate Grill Kamado Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska Gros HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System InEwi Firelight Glass Goblet – sprzedaż hurtowa sztućców Hello Coffee EasyFairs Poland - Targi w Krakowie Gaspol Barson Watersystem Reinex Barry Callebaut Belfood
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000