Pierwszy lokal marki w Krakowie został otwarty w październiku 2016 r., w niebanalnym miejscu – w Parku Jordana i jest częścią konceptu 2B Organic – budynku Cracovii, w którym można poćwiczyć (siłownia i sala treningowa), pójść na masaż, skorzystać z porad dietetyka, a przy okazji wypić dobrą kawę i pospacerować po pięknym parku.
Kawiarnia Organic Coffee & more została przyjęta bardzo entuzjastycznie przez krakowian, dlatego Franczyzobiorca zdecydował się na współpracę z Targami Ekosfera Mateczny, zwłaszcza, że obie przestrzenie łączy wspólna ideologia – chęć, by coraz więcej mieszkańców tego miasta miało dostęp do ekologicznej, tradycyjnej, pysznej i zdrowszej żywności.
Prężny rozwój oryginalnego konceptu determinują m.in. niski koszt wejścia, ciekawy pomysł oferowania smacznych i zdrowych produktów (wyłącznie z certyfikowanych ekologicznych składników) w standardowej, sieciowej cenie. W tej chwili sieć ma 7 lokali, w tym 2 własne, pozostałe franczyzowe; 1 w Krakowie, reszta mieści się w Warszawie. Pod koniec kwietnia, na jednym z największych maratonów warszawskich, planowane jest oficjalne otwarcie coffee trucka marki. Wkrótce również powstaną kolejne kawiarnie.
We wszystkich kawiarniach klienci skosztują ekologicznych napojów: kaw, herbat, smoothie i koktajlów przygotowywanych ze świeżych warzyw i owoców na miejscu, lemoniad oraz świeżo wyciskanych soków. Sieć oferuje największy w Polsce wybór mlek roślinnych do kawy, m.in.: kokosowe, migdałowe, owsiane, sojowe i ryżowe; oprócz tego jeszcze: bez laktozy i kozie. Na śniadanie można zjeść kokosową jaglankę z pieczonym jabłkiem z cynamonem, jogurt z granolą, przygotowywane na miejscu kanapki w zestawach z kawą. Z dań lunchowych kawiarnie oferują zdrowe i lekkie propozycje, takie jak tarty z sałatkami, czy codziennie gotowaną świeżą zupę dnia.
Trzy tygodnie po otwarciu pierwszej kawiarni koncept zdobył nagrodę internautów za najlepszą kawę w Warszawie. W maju 2015 r. kawiarnie zdobyły pierwsze miejsca w kategoriach: Debiut Konceptu i Nowatorska Strategia Marketingowa na konferencji Sweets & Coffee Forum, zaś w październiku 2015 r. pierwsze miejsca w tych samych kategoriach, ale już na największej konferencji gastronomicznej w kraju. Na tej samej konferencji, ale rok później, sieć została zwycięzcą Food Business Awards w kategorii Efektywny Rozwój Marki.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.