Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
MAKRO Polska wspie...
Najnowsze trendy w...
Nowy dyrektor Hote...
Kocioł warzelny ME...
Wojciech Harapkiew...
Nowe warsztaty kul...
MAKRO Polska konty...
Już 200 produktów ...
MAKRO Polska z&nbs...
Zostań dystrybutor...
Niewykorzystane je...
Dziczyzna w MAKRO ...
70 lat Winterhalte...
Poland 100 Best Re...
Selgros Cash&Carry...
Zarządzanie restau...
Specjalne oferty p...
Czy na Konkursy Ku...
Świętuj międzynaro...
Nowy przetarg na k...
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
Smoker
Grill Kamado
Gastromix
Naczynia Polska
Gros
Artykuły spożywcze
Robvita
Pizzola
Elmak
Hello Coffee
Menos
Caffetea
Fanex
Sokołów
Nektar Natura
Uzdrowisko Wysowa S.A....
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Informacje biznesowe
Twój sukces to nasz biznes – MAKRO Polska wspiera małych i średnich przedsiębiorców


MAKRO Polska rozpoczyna nową akcję Twój sukces to nasz biznes, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka METRO Wholesale.

Od czerwca 2018 roku codziennym działaniom MAKRO Polska towarzyszy nowy claim Twój sukces to nasz biznes. Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes. W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu ODIDO w Krzyżu Wielkopolskim. Sieć hurtowni MAKRO Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: Nie pracujemy dla MAKRO. Pracujemy dla naszych klientów czy Nie pracuję dla MAKRO – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi. Historie Edyty Poznaniak-Helak i innych klientów śledzić można na stronie www.makro.pl.
 


Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania – mówi Dominik Branny, prezes MAKRO Polska. Sieć hurtowni wspiera swoich klientów również poprzez Dzień Własnego Biznesu, organizowany corocznie w drugi wtorek października, cykle edukacyjnych spotkań branżowych Szef dla Szefów i Super Sklep, szkolenia organizowane w Akademii Inspiracji w Warszawie czy dedykowane rozwiązania wspomagające sprzedaż w sklepach tradycyjnych. Wszystko po to, by podnosić konkurencyjność i widoczność klientów na rynku.

Nowa identyfikacja wizualna, której towarzyszy claim Twój sukces to nasz biznes, znajdzie odzwierciedlenie w całej komunikacji wizerunkowej MAKRO Polska – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Akcja promowana jest we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery. Towarzyszy jej również promocja w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz na profilach Facebook i Instagram marki.

Kampania została zainicjowana przez METRO Wholesale i obejmuje ponad 20 krajów, w których działa spółka – w tym Polskę.
 

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robot - Coupe Robvita Pizzola Rational Smoker Grill Kamado Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska Gros HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System InEwi Firelight Glass Goblet – sprzedaż hurtowa sztućców Hello Coffee Menos Belfood Werner & Mertz Tableart Tomasz Miszczak Lemonia CTK Doram Piórex LMS Online Sp. z o.o.
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000