MAKRO Cash & Carry zakończyło przebudowę części krakowskiej hali, w której eksponowany jest asortyment artykułów przemysłowych. Przestrzeń ta została podzielona na 5 działów i opiera się na pełnych rozwiązaniach asortymentowych w ramach tematycznych światów.
W hali nr 6 w Krakowie dokonano zmiany ekspozycji i wizualizacji artykułów przemysłowych, opierającej się na podziale asortymentu na 5 działów tematycznych pod kątem zapotrzebowanie klientów sieci, są to: Sezon, Kuchnia/Gotowanie & Gastro, Biuro & Media, Moda, Wyposażenie i Zrób To Sam. Ofertę zbudowano w oparciu o kompleksowe rozwiązania dla klientów. Przykładowo asortyment w dziale Kuchnia/Gotowanie & Gastro podzielono według trzech etapów prac odbywających się w kuchni, czyli: przygotowywanie, gotowanie i serwowanie posiłków. Celem przebudowy jest dostosowanie oferty i ekspozycji produktów przemysłowych do potrzeb klientów tak, aby udogodnić im dokonywanie zakupów. Szczególny nacisk został położony na zagwarantowanie dobrej nawigacji i wyeksponowanie produktów w ramach rozwiązań tematycznych, co ułatwia poruszanie się po dziale, dzięki czemu zakupy są bardziej komfortowe. Regały średniego składu zamieniono na niski skład, natomiast artykuły tekstylne są obecnie oferowane w ramach konceptu shop in shop – wydzielonej przestrzeni nawiązującej do atmosfery sklepów odzieżowych. Dodatkowo, poszczególne działy wyposażono w wyspy tzw. inspiracji, w ramach których prezentowane są najnowsze trendy i kolekcje. Przebudowa w krakowskiej hali miała formę pilotową. Obecnie prace nad przebudową kolejnych działów rozpoczęły się w kolejnych halach MAKRO, w tym także we flagowej hali sieci, zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie.
Zapraszamy do obejrzenia filmu, który pozwoli Państwu odkryć nasze 5 działów, jakich jeszcze nie znaliście.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.
|