inEwi - innowacyjna aplikacja do zarządzania czasem pracy
W myśl artykułu 149 Kodeksu Pracy każdy pracodawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji czasu pracy. Z takim zadaniem muszą również zmierzyć się właściciele hotelu i restauracji, którzy na co dzień zarządzają dużym zespołem. Problem pojawia się wtedy, kiedy stosowany system kontroli pracowników zawodzi. W takiej sytuacji warto jest zainwestować w nowoczesny system elektronicznej ewidencji czasu pracy jakim jest inEwi.
W branży gastronomicznej bardzo ważne jest, aby podążać za coraz szybszym rozwojem technologii, który zwiększy wydajność w pracy, a w konsekwencji poprawi obsługę klienta. Sprawne zarządzanie personelem i jego pracą wymaga odpowiednich narzędzi, takich jaksystem inEwi. Dzięki niemu możemy tworzyć przejrzyste grafiki pracy, przypisywać pracowników do konkretnych działów np. kuchnia, kelnerzy, a także w prosty sposób planować pracę zmianową, która często jest nie lada wyzwaniem.
inEwito system RCP (Rejestracji Czasu Pracy), który gwarantuje łatwą i precyzyjną kontrolę oraz ewidencję czasu pracy pracowników, monitoruje spóźnienia, nadgodziny, nieobecności i ułatwia rozliczanie. Program w bardzo klarowny sposób pokazuje wszystkie najważniejsze informacje, dzień po dniu dla wybranego pracownika.
Wdrożenie systemu inEwi w swojej firmie to czysta przyjemność. Do wyboru mamy dwie możliwości monitorowania pracowników: mobilną i wirtualną. Aplikację mobilną inEwi wystarczy zainstalować na dowolnym smartfonie lub tablecie. Identyfikacja pracowników odbywa się za pomocą kodów QR - wydruk bezpośrednio z poziomu systemu inEwi. Każde zdarzenie (wejścia, wyjścia, przerwy) ma dołączone zdjęcie osoby zgłaszającej oraz jej aktualną lokalizację. Dodatkowo, aby zminimalizować błędy aplikacja podpowiada i wybiera za pracownika odpowiedni rodzaj zdarzenia! Po zainstalowaniu aplikacji smartphone może działać jako czytnik czasu pracy. Może przesyłać zdarzenia (wejście, wyjście, przerwy) wraz z informacją o miejscu, z którego zostało przesłane (geolokalizacja) i podglądem aktualnego czasu pracy.
Pracownicy mogą rejestrować czas pracy bezpośrednio z poziomu aplikacji internetowej poprzez dowolną przeglądarkę www za pośrednictwem laptopa, tabletu oraz smartphonea. Każde przesłane zdarzenie zawiera informację o miejscu z jakiego zostało przesłane oraz zdjęcie. Dzięki tej funkcjonalności System RCP online umożliwia rejestrację czasu pracy osób zatrudnionych zdalnie oraz przebywających na wyjazdach służbowych.
Korzystając z systemu inEwi pracodawca podczas swojej nieobecności ma również możliwość upoważniania danych pracowników do nadzorowania zespołu. Dodatkowo, planowanie harmonogramów zawsze odbywa się zgodnie z kodeksem pracy, dzięki powiadomieniom o ewentualnych odstępstwach od wytycznych Kodeksu. inEwi pozwala także na wygodny sposób składania, akceptowania bądź odrzucania wielu typów wniosków oraz podgląd ilości dni urlopowych. Gwarantuje to szybki obieg informacji w przedsiębiorstwie i minimalizację papierologii. Informacje o akceptacji, bądź odrzuceniu są dostarczane w czasie rzeczywistym!
Co więcej, zarządzanie delegacjami w systemie inEwi to już nie tylko ułatwienie dla pracodawcy, ale także szybsza i sprawniejsza komunikacja pomiędzy całym zespołem. Każdy zaproszony do delegacji pracownik otrzymuje dostęp do dedykowanego kanału dyskusji, gdzie można dzielić się wszystkimi informacjami związanymi z wyjazdem służbowym.
Wszystkie ważne działania prowadzone za pomocą systemu inEwi trafiają do pracowników w postaci sms-a albo e-maila.
Zrezygnuj ze żmudnego zbierania danych i czasochłonnego rozliczania pracowników, które wymaga wielu godzin miesięcznie! Dzięki nowoczesnemu systemowi ewidencji czasu pracy inEwi cały ten proces możemy realizować ONLINE. W ten sposób wygenerujemy szczegółowe raporty w ułamku sekundy i usprawnimy działania kadrowe w swojej firmie.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl Zapoznaj się z regulaminem.